Schoonma(a)k(st)er Thuiszorgdienst

Gepubliceerd op vrijdag 13 september 2024
13 september 202408 oktober 2024

FUNCTIE

De vacante betrekking voor de functie van schoonma(a)k(st)er is een contractuele, deeltijdse of voltijdse functie. Het werkrooster/aantal uur per week wordt in onderling overleg vastgelegd en bestaat uit max. 38 uren per week. Er wordt een contract aangeboden van onbepaalde duur.

De functie van schoonma(a)k(st)er situeert zich binnen de dienst Zorg & Welzijn en meer bepaald in het kader van het dienstenchequebedrijf (het OCMW is de juridische werkgever). Je staat in voor de hygiëne en netheid en de logistieke taken in huishoudens ten dienste van klanten. Zo draag je bij tot een optimale kwaliteit van leven en wonen van het thuiszorgcliënteel van het Sociaal Huis. Anderzijds kan je ook ingeschakeld worden in het patrimonium van het Sociaal Huis Anzegem.

De functie is gewaardeerd op niveau E, d.w.z. dat er geen diplomavereiste is om deel te nemen aan de selectieprocedure. 

Er wordt een werfreserve aangelegd van 6 maanden. De werfreserve wordt gezamenlijk aangelegd voor zowel gemeente als OCMW.

INFOBUNDEL
 

AANBOD

Wat krijg je van ons? Een job met een tal van voordelen!

  • haard- of standplaatstoelage / vakantiegeld / eindejaarspremie
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • fietsvergoeding woon-werkverplaatsingen van 0,35 euro/km
  • terugbetaling van dienstverplaatsingen
  • aanvullend pensioenplan (tweede pensioenpijler)
  • een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen
  • een gunstige vakantieregeling
  • maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • ecocheques
  • gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • de kortingskaart PlusPas (kortingen op reizen, bioscoop, pretparken, …)
  • mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement
  • mogelijkheid tot fietsleasing
     

SOLLICITEREN

Solliciteren kan digitaal en dit t.e.m. 8 oktober 2024. Voor deze functie dien je een uittreksel uit het strafregister (algemeen model en niet ouder dan 3 maanden) bij te voegen. 

Naast het invullen van de vacature, leggen we ook een werfreserve aan. De geslaagde kandidaten worden volgens rangschikking opgenomen in een wervingsreserve die geldig blijft voor de duur van 6 maanden.

SOLLICITEER NU

Kandidaturen, vergezeld van een curriculum vitae en motivatiebrief en een uittreksel uit het strafregister (artikel 595 – algemeen model - niet ouder dan 3 maanden) kunnen ook t.e.m. 8 oktober 2024 per post (datum poststempel telt) verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, Heirbaan 73, 8570 Anzegem of overhandigd worden op het gemeentehuis tegen ontvangstbewijs. 
 

MEER INFORMATIE

Heb je na het lezen van deze infobundel nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met de Personeelsdienst via 056 69 44 53 of via personeelsdienst@anzegem.be.