Voor het vierde jaar op rij organiseert Anzegem geen nieuwjaarsreceptie, maar wel een lentereceptie. Deze zal plaatsvinden op zaterdag 29 maart 2025.
De drie vorige edities waren met zo’n 1.000 aanwezigen een succes en dit kwam zeker dankzij de inzet van onze verenigingen.
Verenigingen helpen mee
De voorbije edities betrokken we onze verenigingen in de organisatie van de receptie. Dat viel erg in de smaak waardoor we ook dit jaar het vernieuwde concept aanhouden. Zo kunnen we een heel divers publiek aanspreken, kunnen verenigingen zich bekend maken én de kas spijzen. Een win-win voor beide partijen dus!
Daarom zijn we op zoek naar enthousiaste verenigingen die een kraampje willen bemannen. De kramen, frigo’s, herbruikbare bekers/glazen (gewoon bier, wijn, cava en frisdrank) en elektriciteit zijn voor de rekening van de gemeente. Jullie, als vereniging, bemannen dan een kraampje waarin jullie drank OF eten aanbieden. Dus geen combinatie van de beiden. Net zoals bij de drankenstanden vragen we om ook bij de eetstanden herbruikbaar eetgerei te gebruiken.
De bezoekers van de nieuwjaarsreceptie ontvangen elk € 9 aan jetons, die ze dan vrij kunnen spenderen aan jullie kramen. Zijn de jetons op, dan kopen de aanwezigen cash (of via Payconiq) jetons aan. Na het evenement brengen jullie de jetons binnen en wordt alles correct uitbetaald.
Interesse?
Heb je interesse om met je vereniging een kraampje te bemannen? Stuur dan voor 13 december 2024 een mailtje naar communicatie@anzegem.be. Vermeld daarbij wat jullie willen aanbieden. Let op: in je standje mag je óf drank óf eten aanbieden, niet beide.
Het aantal kraampjes is beperkt. Als er te veel verenigingen of organisaties zich aanmelden, zal er een loting plaatsvinden per categorie (drank of eten). Verenigingen die zich voor beide categorieën inschrijven, nemen aan beide lotingen deel.
Als je niet wordt uitgeloot, krijg je bij de volgende lentereceptie voorrang om mee te doen.
Reglement deelname verenigingen